Vaši objednávku si můžete vyzvednout v kamenném obchodě LERON. V rámci Prahy nabízíme expresní zaslaní na adresu s kurýrem WOLT.

Časté otázky zákazníků

Mohlo by Vás zajímat (FAQ)

Nemám čas si přijít do obchodu nakoupit osobně, sháním dárek a chci ho dovézt v rámci Prahy expresně kurýrem. Jde to?

Ano, díky službě Wolt expresní kurýr Vám můžeme objednávku poslat každý pracovní den v naší otevírací době. Objednat si tedy můžete kdykoli, ale objednávku nachystáme nejbližší pracovní den, pokud je obchod otevřený a poté už co nejrychleji zavoláme kurýra, aby si zásilku převzal a vezl přímo k Vám. Při zadání objednávky Vás v pokladně systém vyzve k zadání doručovací adresy. Zjistíte tak, zdali je přes Wolt kurýra možné na Vaší adresu doručovat. 

Kdy mám volat na mobilní telefon 721 147 604?

Na mobilním telefonu jsem Vám k dispozici pouze v otevírací době kamenného obchodu. Pokud však vidíme zmeškaný hovor, snažíme se zavolat zpět, jakmile je to možné nebo Vám odpovíme na sms.

Kde mohu sledovat, co je v LERON nového?

Ideální je přihlásit si odběr newsletteru, kde můžete často najít milé slevy pouze pro odběratele. Slevové kódy ale můžete objevit také na Instgramu nebo Facebooku stejně jako informace o novinkách. Uděláte nám radost, pokud tam s námi budete sdílet, co jste si v LERON pořídili.

Je možné si zakoupit dárkový poukaz a jak dlouho platí?

Ano, dárkové poukazy si můžete vybrat na e-shopu nebo Vám ho vystavíme přímo v kamenném obchodě LERON. Platí po dobu 6 měsíců. A můžete ho uplatnit na e-shopu nebo v kamenném obchodě LERON pouze jedenkrát a v plné výši.

Kolik dní mám na platbu on-line objednávky z e-shopu?

Neuhrazenou objednávku je potřeba uhradit do 3 dní. Pak se Vám ozveme (sms/e-mail) a ověříme si, jestli platí. Většinu originálních kousků máme v málo kusech nebo dokonce po jednom kuse a nemůžeme déle držet v rezervaci.

K čemu je dobré odebírání newsletteru a registrace v e-shopu?

Přibližně jednou za 14 dní posíláme newsletter jeho odběratelům, v němž najdou informace o novinkách, zajímavých kouscích v LERON a také často přidáme nějakou příjemnou slevu, kterou lze uplatnit právě na e-shopu.:)

Registrace v e-shopu Vám přinese přehled na Vašimi objednávkami, pokud se k nám rádi vracíte. Můžete se průběžně podívat na stav zpracování objednávky a znovu si ji prohlédnout. Po jejím odeslání zde najdete i trasovací číslo Zásilkovny. Možná tam objevíte věrnostní slevu, kterou čas od času registrovaným zákazníkům přichystáme jako poděkování.:)

Jak mám postupovat, pokud chci vrátit zpět objednávku z e-shopu?

Všechny potřebné informace najdete v článku Vrácení zboží.

Pokud si zvolím Osobní odběr objednávky a uhradím ji, kolik dní mám na její vyzvednutí v kamenném obchodě LERON?

Pokud je objednávka a osobním odběrem v kamenném obchodě LERON uhrazena předem, máte ji zde připravenou většinou hned v ten samý den v otevírací době obchodu, pokud nejde o zakázku a výrobu na přání. Samozřejmě tady na Vás objednávka počká, ale prosím nenechávejte ji zde uloženou příliš dlouho. Máme omezenou skladovací kapacitu.:) 

Pokud si uhrazenou objednávku přijdu vyzvednout do kamenného obchod LERON a zjistím, že mi nevyhovuje, co dál?

Platí zde stejná možnost vrácení zboží do 14 dní od převzetí, jako byste nakoupili přes e-shop a nechali si poslat balíčkem. Jen nám nemusíte posílat balíček zpět, ale už si ho tu necháme a vyplníme s Vámi vše potřebné pro vrácení zboží a následně peněz. Jejich vrácení se ideálně provádí stejným způsobem, jakým byla platba přijata.

Pokud si zvolím Osobní odběr objednávky a vyberu Platbu v kamenném obchodě LERON hotově nebo kartou, jak dlouho bude trvat její rezervace?

V tomto případě jde o rezervaci zboží v kamenném obchodě LERON, které není uhrazeno. Je tedy přes e-shop pouze rezervováno a to po 3 pracovní dny. Pokud by některý den byl obchod např. zavřený, rezervace se prodlužuje o další pracovní den. Jakmile se blíží konec doby rezervace, posíláme ještě sms s tímto upozorněním a Vy si můžete přes sms nebo telefonátem rezervaci prodloužit. Určitě se domluvíme dle Vašich možností na délce prodloužení rezervace.

Mohu rezervaci ještě na místě v obchodě LERON změnit nebo zrušit?

Samozřejmě ano. Můžete si třeba vybrat něco úplně jiného na místě nebo vůbec nic.:) Pokud se rozhodnete rezervaci zrušit ještě před Vaším příchodem, moc nám pomůže, když nám to dáte vědět. Nebudeme tak blokovat originální kousky dalším zájemcům.

Pokud si rezervované zboží v kamenném obchodě LERON prohlédnu, na místě ho uhradím a později se rozhodnu, že mi nevyhovuje, jak to mohu vyřešit?

Můžete využít výměny zboží do 14 dní za jiné zboží přímo v kamenném obchodě LERON, stejně jako v případě nákupu na místě bez předchozí rezervace zboží s pomocí e-shopu. Prosím ponechte si raději účtenku k nákupu.

Pokud nakoupím přímo v kamenném obchodě LERON a zboží bude např. nevhodný dárek, jak to mohu vyřešit?

Zboží Vám můžeme do 14 dní od Vašeho nákupu vyměnit. Nezapomeňte si přinést s sebou účtenku, prosím.

Zajímá Vás cokoli dalšího? Napište nám nebo zavolejte.:)

Děkujeme.

Andrea a Zuzana