Reklamace

O reklamaci a vrácení zboží

Nesplnilo zakoupené zboží Vaše očekávání? Přejete si ho vrátit?  Samozřejmě máte právo od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.

Kontaktujte nás na info@leron.cz nebo telefonicky na 840 222 840. Zašlete zboží zpět k nám v původním obalu. Připojte průvodní dopis společně s číslem Vašeho bankovního účtu.

Příslušná částka Vám bude vrácena nejpozději do třiceti (30) dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

Adresa pro vrácení zboží

Leron.cz
Nádražní 1065/10 - Výdejna HABU.cz
150 00 Praha 5 - Smíchov

Jak postupovat při reklamaci

Zašlete nám fotografii poškozeného zboží v krabici, ve kterém Vám bylo zboží doručeno. Jedině tak můžeme zboží reklamovat u přepravní společnosti. Zboží zasílejte vždy kompletní, nikdy ne pouze poškozenou část. Připojte průvodní dopis a zašlete na naší adresu.

Na vyřízení reklamace máme  30 dní.  Ale snažíme se vše řešit co nejrychleji.

Záruční doba

Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná záruční doba běžet znovu okamžikem převzetí nového zboží.

Není-li součástí zboží originální záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který je zákazníkovi vždy zaslán e-mailem po převzetí zboží. Tento doklad je povinný pro uplatnění reklamace.

Není Vám něco jasné? Neváhejte nás kontaktovat.